tisdag 30 augusti 2011

Kommande os gren??

Oj oj oj........
Vilken tur att man inte har hemlisar särskilt ofta, fy vad det är jobbigt att hålla hemligt...
Men som tack och lov är det inte så länge kvar tills allt avslöjas! Tror inte att hemlisar är något jag ska satsa på i framtiden och blir det en os gren så kommer jag inte att ställa upp....

Idag har jag varit på universitetet första gången för denna termin, och inte den sista...vet inte om jag blev så mycket klokare på vad som ska göras framöver, men det löser sig nog, det brukar det ju göra...
Men på fredag är det dags för terminens första seminarium, känner mig ganska förberedd, men mer plugg måste det bli inför fredagen.
Jobba ska jag också hinna med denna vecka, imorgon blir det en heldag och på torsdag blir det halvdag.

Nä nu har jag inte mer tid till min lilla blogg, får höras en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar