måndag 29 augusti 2011

Då var mitt sommarlov över...

Åååå vad det skulle vara skönt att vara ledig en vecka nu...utan en massa måsten och annat tjafs!
Men nu är det bara att ta ett djupt andetag och ta tag i pluggandet, har ju som sagt två kurser att fokusera på denna termin. Men jag känner mig ganska laddad, så detta ska nog gå bra....

Förra veckan jobbade jag mina sista pass hos mina pensionärer, riktigt skönt faktiskt. Jag beundrar de som orkar hela året, år in och år ut...ni är helt fantasktiska och ni förtjänar mer rspekt än ni får!!!
Har även gjort en hel del timmar i butiken och mer blir det...det är roligt men idag har det varit den stora tittar dagen och då blir det en väldigt lång dag.
Imorgon börjar skolan för min del...med föreläsning imorgon och seminarium på fredag, ingen rast och ingen ro här inte!
Men det ska bli skönt att komma igång så tiden fram till den 15 december går lite fortare.

Nä nu ska jag packa min skolväska så jag är redo imorgon, måste komma ihåg att hämta min samåkningskompis också!! Bästa att skriva en påminnelse i telefonen som får påminna mig imorgon!

Trevlig måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar