onsdag 24 augusti 2011

Underbar hemlis!

Det finns hemligheter man håller för sig själv för att man inte riktigt vet hur omgivningen skulle ta det om de fick reda på sanningen. Och så finns det hemligheter som är helt underbara men som man inte kan säga för att man vill inte förstöra överraskningen som ligger bakom!

Just nu har jag en heeelt underbar hemlighet som jag inte får säga...men jag väntar med spänning på nästa del och information av hemligheten! (Jag vet inte allt än, och tur är kanske det!)

För övrigt så jobbar jag snart mitt sista pass hos mina pensionärer, det känns ganska skönt att komma därifrån, jag trivs men en sommar är det man orkar med. Jag beundrar de som orkar år in och år ut...
Så nu ska det bli skönt att dyka ner i en massa litteratur och få använda huvudet lite!
Nu väntar tvätten och snabeldraken behöver matas!
Ha en fortsatt trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar