torsdag 18 augusti 2011

Är sommaren redan slut??

Oj, vart tog sommaren vägen? Tycker att det inte är så länge sedan vi var på barnens skolavslutning...men man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt, så då har jag väl haft det!!
Denna vecka har varit kaotisk...jobbat, pluggat, jobbat, pluggat, skrivit tenta, jobbat, rensat till loppisen på söndag och så har gubben semester mitt upp i allt.
Men imorgon ska jag stå i butik och det ser jag fram emot, det är min fristad i allt annat kaos.
Tentan skrevs idag och det gick nog inget vidare, men det är bara att ta nya tag..har redan en plan för hur pluggningen till ytterligare en omtenta ska se ut, så då går det nog bättre.

Har för också fått för mig att till hösten plugga 125%, vet inte vad det var för idiotanfall jag fick, men nu ska det bli både matte och barn och ungdomslitteratur till hösten. Har redan börjat läst litteratur och hoppas på att jag ska orka med båda delarna. Men litteratur kursen är på kvartsfart och på distans så det ska nog gå, och så är det något annat än matte att läsa och göra.

Helgens loppis ser jag fram emot det som inte säljs det hamnar på tippen, det kommer inte in igen. Hittade mina längdskidor som är använda två gånger dessa kommer att följa med till loppisen och hoppas att de blir sålda...för jag ska inte åka mer skidor.

Idag är det 119 dagar kvar till Egypten resan, hoppas att tiden går lika fort tills dess som denna sommar har gjort.

Är det kudden jag hör? Jo, det är det! Go natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar