söndag 7 augusti 2011

Underbar helg i huvudstaden

Oj, vad länge sedan ni fick höra något av mig!
Ber om ursäkt!
Det har varit mycket jobb, schemaändringar och pluggande...ska kanske tillägga att solen och badandet har tagit upp en hel del av min tid. Men det är bara sommar en gång om året!
Helgen har tillbringats i Stockholm och framförallt på Gröna Lund, vi sov på hotell och fick då avnjuta en helt underbar frukost buffé. Idag tog vi oss till Naturhistoriska som är helt fantastiskt stort och bildande, man läser för barnen och berättar det man kommer ihåg från skolan, vilket i vissa lägen är ganska mycket!
Hunden har tillbringat helgen hos mina kära svärföräldrar är evigt tacksam för deras hjälp och stöd.

Imorgon är det jobb som gäller men sen är jag ledig i 3 dagar(!) så då ska jag passa på att åka en sväng till huvudstaden igen och ta en tur till Åland med en god vän. Ska bli så skönt att komma bort lite, igen!

Nä, nu ropar kudden och sängen på mig så det är bäst att lyda!
Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar