måndag 22 augusti 2011

Oj, vad roligt jag har haft...

Vilken vecka....pluggat som bara den, jobbat både på demensboende och i butik, skrivit en tenta och sen stått på loppis!
Tentan gick nog inte så bra...men det är bara att ta nya tag, och skulle jag mot förmodan klara mig så...ja då vet jag inte vad som kommer att hända!!
Loppisen igår (söndag) gick jätte bra!! Jag satte ett för mig ouppnåligt mål med att försöka sälja min längdskidsutrustning...det gick enklare än jag trodde. Helt plötsligt var de sålda och är nu på väg till Tyskland!
Vi sålde även en hel del kläder, böcker och glasdjur. Även en hel del tomtar fick nya hem.
Pengarna vi fick in räcker till 4 nya pass och vaccination till semestern i december!

Idag är det barnens första skoldag efter sommarlovet, Skruttan börjar ny skola och var ganska nervös imorse, Kotten börjar 2:an. Kan inte fatta att jag har så stora barn redan!
Så nu är det bara jag och hunden kvar hemma. Gubben har åkt till jobbet och hunden sover...hmmm kanske ska göra samma sak så jag orkar jobba ett jättepass på jobbet idag....låter som en god plan.

Ha en trevlig och regnig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar