torsdag 28 juli 2011

Vart tar min tid vägen???

Jag förstår inte vart tiden tar vägen, tycker att det nyligen var midsommar och så är vi snart inne i augusti!!
Tycker inte att jag gör så mycket annat än jobbar, men i onsdags var jag oansvarlig och absolut inte vuxen på något sätt....vi tar det från början.
I tisdags var mina svärföräldrar här på grillning och gott att dricka (3 flaskor rödvin), kvällen var väldigt trevlig med många skratt och en överraskning! Men den kommer vi till senare ;)
På onsdags morgonen hade jag en frukost träff med en mycket god vän, kände mig inte riktigt säker bakom ratten så gubben min fick skjutsa mig. Efter en mycket trevlig frukost, gick vi till stallet och där bestämdes det att det skulle badas! Sagt och gjort packade vi väskorna och gav oss iväg...mina barn?? Hos mormor och farmor och farfar! Jag var hemma igen kl 14:56 och började jobba 15:30, men jag hann. Klockan 15:29 klev jag in på jobbet!! Min kollega för kvällen skrattade åt mig när jag kom in stressande...
Barnen?? Fortfarande hos mormor och farmor och farfar....gubben?? ovetande om mina äventyr till jag kom instormandes på jobbet och hämtade bilen!
Jag kan ärligt säga att det var länge sedan jag kände mig så fri och ledig som jag gjorde den dagen!

Överraskningen?? Jo, jag ska på Ladies Night!!! Den 4 november!! Åååå vad jag ser fram emot det!! Så tusen tack svärmor <3

Näää nu får det vara nog för ikväll, ska ju jobba snart igen!! Uppstigning vid 05:45 imorgon....
Pöss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar