onsdag 20 juli 2011

Bröllopsdag

Idag har gubben och jag varit gifta i 9 år. Tiden går så fort....det känns som om det var igår som min nervösa pappa ledde mig fram till altaret där en bakfull gubbe stod och väntade ;) Älskar dig ändå, gubben!

Jag tror inte riktigt att min älskade vet hur mycket han betyder för mig alla gånger. Jag tror att man idag tar varandra lite för givet, att man inte ger sig tid och tillfällen att bara vara vuxna, utan barn, räkningar och hund runt benen. Att man ibland behöver göra något för att "hitta tillbaka till varandra". Låter som en klyscha, men så sann...

Så här kommer en lite kärleksförklaring till min underbara man;  Jag älskar dig och du betyder allt för mig, med ditt stöd och din kärlek, klara jag allt. Du lyser upp min dag och räddar mig om natten med din trygga famn och utan dig i mitt liv vore jag ingenting ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar