måndag 11 juli 2011

Ursäkta!

Efter gårdagens totala urladdning har dagen varit bättre, inte bra men bättre!

Dagen inleddes med att jag var fruktansvärt seg, trött och ovillig att göra något. Kotten ville bestämt åka och köpa mer fiskar till akvariumet, då en krabba har vandrat vidare till krabbhimlen. Sagt och gjort åkte vi det blev 4st nya fiskar, men vad det var för något har jag ingen aning om men Kotten blev nöjd och det var ju meningen!

Därefter åkte vi till mamma för bad och solning, jag somnade gott i en solstol :)

Och nu till dagens höjdpunkt; jag och en väldigt fin och go tjej ska åka till Åland tillsammans i augusti! Det bästa med det är att det inte ska med några karlar och inga ungar!!

Nä nu ska jag sova, kudden lockar och väckarklockan ringer redan 06:00, puh vad tidigt, men jobbet kallar igen :(

Go natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar