fredag 1 juli 2011

Jobbar, jobbar och jobbar...

Oj, det känns som om det var länge sedan jag skrev något...jobbandet, försöka hinna med familjen och hemmet tar väldigt mycket av min tid. Men bot och bättring.

De senast dagarnas underbara väder har gjort att poolen hos mamma och pappa har varit välbesökt av mig och barnen. Trots en hel del jobb, har jag ändå hunnit med ett dopp om dagen!

Igår tyckte Kotten att hänga i gungställningen i knäväcken...naturligtvis ramlade han ner och landade på armen...armen svullnade upp och vi lindade med ett bandage, och ringde till sjukvårdsrådgivningen. De tyckte att vi skulle åka in till jour vårdcentralen, vilket vi gjorde.
När vi kom dit så fick vi lugnande besked att det endast var en stukad hand, men att vi skulle hålla uppsikt över Kotten och om det blev värre skulle vi komma tillbaka för då kunde det vara ett brott på båtbenet...
När vi åkte därifrån tänkte jag att kanske, kanske har han lärt sig en läxa men jg var tveksam...och mycket riktigt...
...20 minuter efter det att vi kom tillbaka till mamma så hängde han i gungställningen igen,han var ju tvungen att visa hur han hade gjort när han ramlade....Ungar :)

Nej, nu är det dags för frukost, tvättning sen lillmarken...hoppas vädret är på vår sida...Ha nu en riktigt trevlig dag! (För det ska vi ha!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar