måndag 18 juli 2011

Varför lyssnar ingen??

Jag fattar inte vad man ska behöva göra för att bli hörd?? Eller hörs jag men blir ignorerad?
Ingen aning om det är någon skillnad eller vad jag ska göra för att få till en förändring. Nu ska jag säga att det finns de som lyssna, men just nu finns det människor runt mig som verkligen behöver lyssna på mig för omväxlings skull, jag tror inte på en snabb förändring men man kan väl få hoppas?
På jobbet tror jag att de inte lyssnar för att man "bara" är sommarvikarie, men jag hoppas att de lyssnar innan det är för sent. Mer kan jag inte göra just nu...tyvärr.

Imorgon ska jag tillbaka till naparapaten, vilket ska bli skönt, för ryggen är fortfarande inte 100%, vilket är fruktansvärt irriterande...

Jag hoppas att ni får en trevlig kväll eller natt kanske man ska säga, själv ska jag snart hitta sängen och kudden. Imorgon är det jobb igen som gäller.
Pöss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar