söndag 10 juli 2011

Förbannade skit!!

Ibland känns det som om man jobbar och jobbar och när man kommer hem fortsätter man jobba och jobba...det tar aldrig slut!! Varför kan man inte få vara ledig när man har drömt om ledighet i ca 37 timmar...

Men det är bara att bita ihop och le och se nöjd ut för om man nu mot förmodan skulle ta upp det till diskussion så blir det ett helt jävla nytt världskrig! Nu är jag förbannad! Jag är väl ingen jävla betjänt som ska serva alla, det räcker med att jobbet kräver det!!!
Jag fattar inte att man bara tar emot och aldrig kräver något, skulle man nu göra det så blir det ett jävla liv!
Nej, nu får det vara nog! Jag ska inte göra allt längre, det finns tre till i detta hem som vet var saker och ting ska vara och hur diskmasikn, tvättmaskin och dammsugaren fungerar!!!!!!

Arg är bara förnamnet på vad jag är nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar