onsdag 8 juni 2011

Hoppsan!

Ja, då har jag nästan fattat att jag klarat tentan. Jag tror att jag kollade på resultatet 10 gånger igår! Men det stämmer fortfarande och idag kom mailet med poängen, 3,2. Godkänt var 3,0, så jag klarade mig galant :)
Vår minsting har aldrig gillat gympan i skolan och vill inte ta med sig gympakläder, han säger att "kan vi inte glömma kläderna idag??" Men det har aldrig hänt, förrens idag! Det var lite stökigt på morgonen....
Skruttan, vår älsta, ska iväg och titta på nya skolan hon börjar i till hösten vilket hon inte är så nöjd över! Det är fel på allt...klasskompisarna som hon aldrig har träffat, skolan, cyklingen till skolan, mm, mm...
Jag hade ont i ryggen och var inte till någon större hjälp...
Kotten, vår minsting, var trött och var inte så snabb med att äta eller klä på sig...

Dessutom har kvällen blivit ett problem, gubben jobbar till 18:00. Ok, det har han gjort de senaste åren, men ikväll har vi föräldramöte på den nya skolan kl 17:00-18:00, klockan 17:30 har Kottens klass en sommaravslutning med brännboll och fika...hmmm kan man klona sig???
Men det löser sig nog, det brukar göra det!!!
Nej, nu skriker matteboken på mig, har ju en omtenta imorgon :/ är lite nervös...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar