tisdag 7 juni 2011

Åååå jag är så nöjd!

Äntligen har beskedet kommit!!!
Jag klarade tentan!!! HUR det gick till har jag ingen aning om?? Jag är helt oförstående...var helt övertygad om att jag skulle få skriva omtenta nästa vecka. Men det finns tydligen någon som vakar över mig och ger mig tur när jag behöver den som bäst. Så snälla var med mig på torsdag när det är dags för en omtenta :)

Dagen har annars bjudit på väntan, frustration, värme och svettningar, när jag min galning tyckte att plugga utomhus, ja det ären bra ide....höll på att flyta bort. När barnen kom hem från skolan så åkte vi och badade hos mina föräldrar, super skönt.

Kvällen bjöd på en hel del åska, hunden har haft det jobbigt, nu ligger han helt utslagen på golvet och snarkar :)
Vi har även haft en dust med minstingen i familjen...något som vi försöker att undvika eftersom kuratorn tror att han kan ha svårt för konflikter och inte vet hur han ska reagera. Och ikväll var inget undantag :( efter en hel del gap och skrik så säger han nu; "nu ska jag sova för jag vill vara pigg och glad imorgon!"
Jag kunde inte säga något utan gick bara ut från rummet med en stor suck av lättnad, bara 20 minuters "bråk" ikväll!

Nej, nu gäller det att plugga så att omtentan går superbra på torsdag!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar