söndag 23 oktober 2011

Pluggat, kalasat och varit irriterad..

Ibland skulle man bara vilja gå i ide, och vakna upp utvilad, pigg occh glad. Men varför ska livet vara enkelt? I veckan har jag fortsatt med min VFU, gjort intervjuer med eleverna, haft lekdag och varit i skogen. Har även hunnit med att dejta med Solveig, handlat, lagat mat och bakat till mitt kalas. Vi tjuvade lite och hade kalas i helgen fast jag fyller på onsdag.
Det blev en lyckad och trevlig kväll med många goda skratt och mycket gott i glasen.

Idag har jag pluggat och pluggat och pluggat.....förstår inte att jag är så dålig på att planera och säga nej till saker och personer. Men det är bara att gilla läget och köra på. Nu är litteraturuppgift 2 inlämnad och jag har nog aldrig ordbajsat så som jag har gjort nu, tror inte ens jag har svarat på det jag ska men det trodde jag inte på uppgift 1 heller...och den fick jag VG på! Så under kan ske!!

Irriterad har jag varit större dele av veckan, vet inte riktigt vad det beror på men jag har mina aningar....men det är bara att ita ihop och gilla läget...tyvärr blir det ganska mycket bitande just nu. Men någon gång måste det ju bli bättre, eller??

Till helgen funderar vi på att åka till Ullared...skulle vara trevligt men får se hur det blir. Skruttan vill ju bygga om på sitt rum och då behöver vi min pappas hjälp och han kunde i helgen...får väl se hur det blir.

Nä nu ska jag sova ett par timmar innan jag ska upp och iväg till VFUn igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar