torsdag 13 oktober 2011

Legat sjuk...men är bättre.

Har varit sjuk större delen av denna vecka...mycket tråkigt då jag har missat 3 dagar på min vfu. Men det får jag försöka ta igen på något sätt.
Förra helgen var vi på företagsfest, jag kände mig lite hängig när vi åkte iväg och på till gubben att vi stannar inte så länge...kl 0410 var vi hemma....hmm
Men trevligt hade vi!!

Jag har i alla fall hunnit med att skriva en komplettering till förra kursen och skickat in.

Ja, just det!!!! Det har jag ju glömt att berätta, vi har fått betyg på första uppgiften i litteraturkursen. Jag fick VG!!!! Kan inte fatta det!! Tyckte att jag bara svamlade en massa strunt, men tydligen en massa bra strunt!
Nej, nu kallar som vanligt kudden på mig. Så god natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar