onsdag 26 oktober 2011

Födelsedagsfirande!!!

Ja så var man 32 år då...känns bra...
Dagen har haft ett blandat innehåll, väckning av trötta barn och man, hållit i en mattelektion på vfun - väldigt roligt, möte med handledaren, mattecirkel på vfun och sen handling, ätit mat med familjen och tårta sen.

Vfun känns väldigt bra, jag känner att jag har hittat rätt, det är detta jag ska göra helt klart. Inte helt fel att vara 32år och för första gången i mitt liv vet vad jag vill bli när jag blir stor ;)
Så då har jag väl livit stor nu då!! Men kaffet ger jag f*n i, det klarar jag inte- så, så stor har jag kanske inte blivit...

På fredag åker jag på shopping till Tyskland...behöver väl inte tala om vad man handlar där???
Ska bli roligt, men jobbigt har jag hört från säkra källor!

Nu ska jag njuta lite med gubben i soffan innan kudden kallar på mig...
Så god natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar