fredag 2 november 2012

Sanningens minut!

Nu eller aldrig! Så brukar man säga, men nu gäller det mig! Jag har bestämt mig för att göra mitt liv lite mer offentligt, även de delar som jag inte är speciellt nöjd med...min kropp. I spetember stod vågen på skrämmande 110kg...trodde jag skulle dö eller att vågen skulle gå sönder åtminstonde! Men tack vare en mycket god vän kom jag iväg på Friskis och svettis, nu är det november och vågen visar 105kg!! Jag är så nöjd och glad och hoppas att resten snart är borta! Mitt sötsug är något annat jag måste ta itu med, svårt men möjligt! Den här helgen är det sista godis-helgen på LÄNGE!!! Jag har bestämt mig för att jag får äta Läkerol, tuggummi och popcorn. That's it!! Den mörka chokladen kommer vara svår att ge upp, men men ska man vara fin får man lida pin!! Nu mina kära vänner börjar mitt nya liv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar