måndag 5 november 2012

Pluggar inför värsta tentaveckan...


Jaha, då sitter jag på mitt lilla kontor igen...pluggar på stenar?! Vet inte hur denna vecka kommer att sluta.
Skruttan har smittat mig med sin förkyldning, inte riktigt vad jag behövde just nu men jag antar att det bara är att gilla läget...tyvärr påverkar det träningen något som käns ännu värre än att det påverkar mitt pluggande!!

Det är väl positivt, men det gör mig fruktansvärt rastlös och att plugga är inte det lättaste att göra då :(
Himla unge och dra hem en massa baciller.

Det finns de som säger att efter regn kommer solsken, men just nu känns allt ganska mörkt och blött. Vet inte hur jag ska hinna plugga till två tentor denna vecka, första är i naturkunskap, därav stenarna, och är på fredag eftermiddag...14:15-17:15...inte den bästa tiden för en tenta...men den är bättre än den andra jag ska göra. den ligger på lördag eftermiddag kl 14:15-17:15...den känns lite jobbig just nu och så är det i svenska språketsuppbyggnad...bara det säger ju allt.
Men men bara att gilla läget och se fram emot lördagkväll, gubben min har nämligen lovat mig att han ska göra sina enormt egengjorda hamburgare då!! Me like allot :))


Nu är det bäst att avsluta "rasten" och fortsätta så jag kan ta kväll!
Håll i hatten!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar