onsdag 4 april 2012

Kalastider

Igår var vi på 79-års kalas hos min älskade mormor, det bjöds på goda smörgåsar, kakor och bullar och till sist tårta. Kändes som om jag skulle rulla därifrån...
På eftermiddagen hade jag dejt med världens bästa Åsa. Vi drack te och prata strunt i ett par timmar innan det var dags att bege mig hemåt. En mycket trevlig eftermiddag, som jag hoppas att vi snart hör om!

Idag har vi varit hos söta Moses som fyllde 2 år, paket lämnades och öppnades...av mina barn! Paket var inte så intressant! Det roligaste var att mina barn kom, när Skruttan gick la sig Moses på golvet och sa nej!

Imorgon gör jag sista rycket på uni innan påsklovet, ska bli skönt att vara lite ledig.
Men nu måste jag sova, snart kommer Sara och hämtar mig!

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar