onsdag 18 april 2012

Check!

Jaha, då kan jag checka av ytterligare en sak på min "99-saker att göra innan du dör lista"!
Jag har idag varit och gjort en skönhetsoperation...eller, operation och operation kanske man inte kan kalla det. Nåja, en laserbehandling har jag gjort och en till blir det om en månad.
Känns väldigt skönt att bli av med något som jag mått dåligt av i 18 år!!!

Har även idag hunnit med en dejt med världens bästa Solveig, vi var på Läromedelsmässa på Conventum, väldigt inspirerande och roligt, var även på en väldigt bra föreläsning om hur man ska vara som lärare. Intressant, vet flera som skulle, eller borde kanske jag skulle säga, ha gått på den men som inte var där.

Nu ska jag försöka skriva lite på min svenska uppgift en jag orkar...är fortfarande väldigt trött...och sover fruktansvärt illa...jaja sova får jag göra när jag blir pensionär!!

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar