söndag 31 mars 2013

En students liv

Studentlivet är inte alltid det lättaste men det har vissa ljusglimtar!
Det finns många saker jag gillar med att vara student, allt nytt man lär sig, alla underbara människor man möter, alla erfarenheter man kan stoppa i ryggsäcken och det faktum att jag kommer få ett jobb som jag vet att jag kommer älska! Det negativa är att man ständigt är fattig som en kyrkråtta och att man aldrig kan känna att man är ledig, varken på sommaren eller på vintern...men nu är det snart bara en termin kvar, sen hoppas jag att jag slipper oroa mig för sommarjobb, tentor och avhandlingar som ska hittas!

Ni som stöttar mig, ni är guld värda! Skulle inte ha överlevt 7 år som student utan er! Stor puss och kram till er ♥

Just nu har jag lämnat in mitt sorgliga bidrag till ett utkast för att mina studiekamrater ska få lämna ris och ros...misstänker att det blir mer av den ena varan :(
Men det är bara att bita ihop och hoppas på att det blir bra till slut!

Nu ska jag mysa med familjen och njuta av att vara "ledig".

Glad Påsk på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar