måndag 18 februari 2013

Swosch...

Då har ytterligare en helg passerat med en rasande fart...det känns knappt som om det har varit helg. Det är måndag och jag kommer knappt ihåg vad vi har gjort...otäckt!!
Men i lördags var vi till mina svärföräldrar och firade svärfar som fyllde 59 år. Sen var det ju självklart mellon på kvällen på tv, även om vi inte var så engagerade så stod det på lite i bakgrunden.
Igår tränade jag och gubben var på möte och se var det kväll! Vet inte vart söndagen tog vägen, men borta är den!

Denna vecka kommer att gå i pluggandets tecken...har en slutuppgift som ska vara inne imorgon kväll, och sen ska det kommenteras på två andra arbeten och sen ska jag rätta de många felen som kommer att hittas, för att på fredag lämna in det rättade och förhoppningsvis godkända arbetet.
Sen är det helg igen....
Jag har sagt det förut och kommer antagligen att säga det igen, men var sjutton tar tiden vägen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar