tisdag 8 januari 2013

Vad händer??

Jag har inte glömt bort min lilla blogg, men min lilla telefon som jag oftast använder för att skriva. Har av någon anledning valt att inte publicera mina poster :(

Så en snabb resume om vad som hänt sen senast komemr här!

Jul, firades hemma med gubbens moster som kom lagom till Kalle, innan det hade barnen varit på smyg-premiär av nya Sune filmen, vi åt mat i massor, öppnade klappar och lekte med barnens klappar! En mycket trevlig dag!
Juldagen blev lugn med bara ett besök hos gubbens farmor och farfar.
Annandagen, var det julfirande igen...denna gången hos mina föräldrar, dit även mina bröder kom. Vi hade julklappsbyte och tre-rätters middag, där jag och gubben fixade förrätten. En trevlig dag med många skratt!

Sen hade vi en lugn dag och den 28 december fyllde Skruttan 13 år! Så nu har vi en äkta tonåring här hemma :) det är sååå roligt med alla tonårs hormoner!!!

Nu ska jag iväg ocn köpa födelsedagspresent till världens bästa brorson som fyller 3 år idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar