tisdag 11 september 2012

Hej igen!!

Jag har inte glömt bort min kära lilla blogg. Men just nu har livet varit fullt av pluggande, som faktiskt är riktigt roligt just nu!! Pluggar naturvetenskaplig områdesorientering just nu och det är väldigt roligt, vem hade kunnat tro att det fanns en liten skogsmulle i lilla mig???? Inte jag i alla fall, det är ett som är säkert!!
Idag har vi tillbringat förmiddagen i en kohage, ja ni läste rätt!! Imorgon ska vi vara vid en strand hela dagen och leta kryp och växter.
Har hunnit med förkylningen från helvetet också, men är äntligen frisk så jag kan fortsätta att träna på Friskis & svettis, något som också är riktigt roligt!
Vet ärligt talat inte vad som hänt med mig, men det känns som om livet är så min sida, för en gångs skull!!!
Nu är det dags att krypa ner under täcket och sova en stund.
Imorgon kommer det bilder från vår dag på stranden!!
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar