tisdag 3 juli 2012

Redan juli??

Inser med förskräckelse att det redan är juli, vad hände med juni?
Har börjat sommarjobba och det går väl bra...är på samma demensboende som förra sommaren.
Idag är jag ledig och njuter i solen hos mamma och pappa, har lovat Kotten att vi ska åka till biblioteket idag på eftermiddagen, så snart kommer han väl och frågar om det är dags att åka snart!
Ikväll skulle svärmor ta med sig barnen på speedway, då ska jag passa på att städa kontoret och när det är klart blir det ett glas rödvin och en bok i soffan!!

Imorgon ska jag jobba kväll och på fredag också.
Och på lördag åker barnen till Stockholm med farmor och farfar, då tänkte gubben och jag gå ut och äta mat, mysigt värre.
Nä, nu ska jag bättra på solbrännan lite :)
Ha det bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar