onsdag 15 februari 2012

Kotten är sjuk...

Idag är Kotten hemma från skolan...feber och ont i huvudet. Att vi aldrig kan bli friska!
Jag hoppas att han till vara hos min underbara mamma, som alltid ställer upp och tar hand om barnen om vi behöver hjälp. Så jag kan åka in till uni på föreläsning...just nu snarkar han så hela lägenheten skakar!!

Igår var det alla hjärtansdag, trots 15 årig förlovningsdag så bestämde vi att fira på fredag med godsaker från den nya delikatessbutiken Vardagslyx här i stan, med ostar och skinka av olika slag, ska bli så gott! Varför fira när alla andra firar?
Jag och gubben hade hemligt uppdrag igår :) vi hjälpte min lillebror att uppvakta sin flickvän med picknick i snön...gulligt och mysigt som bara den!

Nu ska jag väcka Kotten och sen duscha och äta frukost.
Ha en trevlig onsdag, pöss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar