onsdag 23 november 2011

Herregud det är ju snart advent!!

Jag har sagt det förrut, men jag måste nog upprepa mig!!
Vart tar all tid vägen? Har veckan bara måndagar och fredagar??
Den här veckan är min sista på vfu, känns väldigt tråkigt...jag trivs väldigt bra!
Så imorgon när jag kommer hem ska jag baka lite så vi kan fika det sista vi gör på fredag. Och så ska jag handla en tack present till min handledare...vet att det inte är nödvändigt men, det är sånn jag är!

Förra veckan innebär en hel del kaos...vi vaccinerade oss inför resan, vi hade familjediskussioner som gjorde att nästa hela helgen blev kaos, för att inte tala om hur söndagskvällen blev....oj oj oj inte rolig någonstans :(

Men nu är vi på väg att få hjälp och det känns bra...

Ta hand om varandra i höst mörkret...bara 22 dagar kvar tills vi åker :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar